Pasul 2 - Auditul de certificare iniţială etapa 1
Activităţile auditului de certificare iniţială etapa 1:
- evaluarea documentaţiei SM a solicitantului;
- evaluarea sediului clientului şi a condiţiilor specifice locaţiei;
- discuţii cu personalul clientului pentru determinarea nivelului de pregătire pentru etapa a doua a auditului de certificare;
- analiza stadiului clientului in raport cu cerinţele standardului de referinţă şi a nivelului de înţelegere a acestora de către client;
- colectarea informaţiilor necesare, referitoarea la domeniul SM, a proceselor si locaţiei (locaţiilor) şi despre orice alte aspecte legale şi de reglementare aferente şi a îndeplinirii acestora;
- evaluarea programului de audit intern şi a analizei de management, dacă sunt planificate si efectuate, pentru indentificarea nivelului de pregătire al clientului pentru etapa 2 a auditului de certificare;
- analiza alocării resurselor pentru etapa 2 a auditului şi clarificarea cu solicitantul a detaliilor necesare derulării acesteia.
În baza constatărilor şi recomandării echipei de audit, se trece la pasul 3 : Auditul de certificare iniţială etapa 2.
Mergi la pasul 3 complet