Pasul 3 - Auditul de certificare iniţială etapa 2
Activităţile acestei etape urmăresc:
- evaluarea nivelului de implementare si eficacitatea SM implementat;
- culegerea de informaţii şi dovezi referitoare la conformitatea cu toate cerinţele standardului aplicabil;
- monitorizarea, măsurarea, raportarea şi analiza performanţei în raport cu obiectivele cheie;
- performanţa şi sistemul de management al clientului în conformitate cu legislaţia domeniului de activitate;
- controlul operaţional al proceselor clientului;
- evaluarea funcţionabilităţii programului de audit intern, respectiv a analizei de management;
- responsabilitatea managementului pentru politicile clientului.
- legături între cerinţele normative, politici, obiective si ţinte referitoare la performanţă, orice alte cerinţe legale aplicabile, responsabilităţi, competenţe ale personalului, proceduri, date referitoare la performanţe si constatări precum şi concluziile auditului intern.
Constatările acestei etape vor fi cuprinse în raportul de audit, care va cuprinde şi recomandarea echipei de audit pentru acordarea sau respingerea certificării.
Mergi la pasul 4 complet